Zuid-Afrika: Deel 3 - Reisverslag uit Kaapstad, Zuid-Afrika van Esmée Hagen - WaarBenJij.nu Zuid-Afrika: Deel 3 - Reisverslag uit Kaapstad, Zuid-Afrika van Esmée Hagen - WaarBenJij.nu

Zuid-Afrika: Deel 3

Blijf op de hoogte en volg Esmée

24 Augustus 2017 | Zuid-Afrika, Kaapstad

We blijven nog een weekje vlakbij Kaapstad, Somerset West om precies te zijn. We zijn nu zes weken aan het reizen en dat begin ik toch echt wel te merken. Ik heb behoefte aan nieuwe kleren, het eten in Nederland en mijn eigen bed. Ik doe super veel toffe dingen en kom op de mooiste plekken die ik anders nooit zou hebben gezien. Maar ik heb er nu ook steeds meer zin in om alle verhalen in het echt te kunnen vertellen aan mijn lieve familie en vrienden. Het is ook heel fijn dat we deze reis met z'n vieren maken. We hebben elkaar inmiddels echt goed leren kennen en het is fijn dat je deze ervaring met elkaar kunt delen.

We verblijven deze week weer in een super luxe NH hotel waarbij alles perfect geregeld is. De leverancier Fruitways is een familie bedrijf en de omgeving is wederom onwijs mooi. Deze week is een relaxte week waarin we veel onderweg zijn. We hebben twee wine tastings, een beer tasting, bezoeken het distributiecentrum van Woolworths en eten in goede restaurants. We gaan naar Hermanus waar we een gave Whale Watching boottrip maken en waar we, verrassend genoeg, super veel walvissen zien! Heel erg gaaf!! 'S avonds gaan we naar een rugby wedstrijd, de Lions tegen de Stormers. En na de wedstrijd gaan we uit in Long Street, de uitgaansstraat in Kaapstad.

Op zondag is het weer tijd om te vliegen. De avond ervoor komen we er om 22:00uur achter dat we ipv om 12:15u om 07:30u vliegen. Dat is een lichtelijke tegenvaller aangezien we de nacht ervoor ook weinig hebben geslapen. Maar wel weer een goed verhaal! We vliegen vanaf Kaapstad naar Johannesburg en stappen daar over op het vliegtuig naar Hoedspruit. Daar gaan we komende week het bedrijf Group 91 bezoeken! De laatste week van deze reis.