Byron Bay & Surfers Paradise - Reisverslag uit Surfers Paradise, Australië van Esmée Hagen - WaarBenJij.nu Byron Bay & Surfers Paradise - Reisverslag uit Surfers Paradise, Australië van Esmée Hagen - WaarBenJij.nu

Byron Bay & Surfers Paradise

Blijf op de hoogte en volg Esmée

11 November 2015 | Australië, Surfers Paradise

Inmiddels zit ik in het plaatsje 'Surfers Paradise'. De dagen zijn helemaal volgepland en ik maak zoveel mee dat ik Het vaak te druk heb om te schrijven. Maar nu dus weer even een update..

Na Coffs Harbour ben ik doorgereisd naar Byron Bay. Dit is een heel leuk en gezellig stadje, met veel backpackers en hippe mensen. Als je naar Australië gaat moet je hier absoluut een paar dagen naartoe!! Ik verbleef hier in een Airbnb, bij een hele aardige en grappige vrouw. Juist de afwisseling tussen een hostel en een airbnb vind ik heel fijn. :) In Byron Bay heb ik mijn eerste surfles gehad en dat ging verrassend genoeg beter dan ik had verwacht. Al vrij snel kon ik op het board blijven staan en na een tijdje kon ik ook mijn eigen golven 'pakken'. Heel erg tof om te doen en ik wil ook zeker meer surflessen nemen!

De afgelopen dagen dus in Surfers Paradise. Het heet niet voor niks zo want de golven zijn heel erg hoog en ruig. Echt een goede plek om te surfen (als je dit goed kan tenminste). Verder verschilt Surfers Paradise weer heel erg met Bryon Bay en Coffs Harbour. Surfers Paradise is wat meer commercieel en heel erg toeristisch. Hrt blijkt ook dé vakantie plek te zijn voor veel Australiërs.

Vandaag reis ik door naar Mooloolaba, ook wel de Sunshine Coast. Dit schijnt een stuk minder toeristisch te zijn maar wel heel erg mooi. Ik denk dat ik hier nog wat surflessen wil nemen. Ook ga ik misschien naar de Steve Irwin Zoo en wil ik een 'stand up paddle trip' doen! Genoeg te doen weer dus in Mooloolaba!:)

  • 12 November 2015 - 19:48

    Nelleke :

    Wauw wat een mooie belevenissen weer .. geniet ervan schat!,

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Esmée

Actief sinds 31 Okt. 2015
Verslag gelezen: 211
Totaal aantal bezoekers 12658

Voorgaande reizen:

30 Maart 2019 - 14 Mei 2019

Italia 2019

02 Juli 2017 - 28 Augustus 2017

Afrika 2017

07 Augustus 2016 - 27 Augustus 2016

Vietnam 2016

01 November 2015 - 13 December 2015

Australië & Nieuw-Zeeland 2015

Landen bezocht: