Coffs Harbour - Reisverslag uit Coffs Harbour, Australië van Esmée Hagen - WaarBenJij.nu Coffs Harbour - Reisverslag uit Coffs Harbour, Australië van Esmée Hagen - WaarBenJij.nu

Coffs Harbour

Blijf op de hoogte en volg Esmée

07 November 2015 | Australië, Coffs Harbour

Weer even een berichtje! Dit keer vanuit Coffs Harbour, mijn tweede bestemming alweer. Ik zit nog niet eens een week in Australië en ik heb nu al zoveel gezien!

Mijn laatste dag in Sydney begon met extreme regen, het regende zo hard dan mijn regenjas het zelfs niet meer aan kon! Ik heb de ochtend dus maar in een leuk koffietentje doorgebracht. Omdat de whale watching tour voor vandaag weer was gecanceld en het zonnetje begon te schijnen, ben ik op de Ferry naar Manly gestapt. Het was vanwege de harde wind (gelukkig dat die Whale Watching tour niet doorging!) niet bepaald een suffe sightseeing tour. Het is wel echt aan te raden om zo'n tour te doen want het is heel leuk om Sydney ook vanaf het water te zien!

Maar nu dus in Coffs Harbour. Eigenlijk was het meer een 'tussenstop' tussen Sydney en Byron Bay. Maar ik heb vandaag gezien dat het echt de moeite waard is om naartoe te gaan. De stranden zijn heel mooi en totaal niet druk (op sommige plekken mag je niet zwemmen vanwege de ruige zee en soms vanwege de haaien, dus dat snap ik wel) én je hebt fantastisch uitzicht vanaf het Muttonbird Island waar je walvissen en dolfijnen, die dicht langs de kust zwemmen, kunt spotten! Ook kan je hier veel surfers spotten. Ik heb vandaag vol verwondering zitten kijken en ik heb maar direct geboekt voor mijn eerste surfles in Byron Bay aankomende maandag.. ik ben benieuwd hoe dat gaat aflopen!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Esmée

Actief sinds 31 Okt. 2015
Verslag gelezen: 253
Totaal aantal bezoekers 12656

Voorgaande reizen:

30 Maart 2019 - 14 Mei 2019

Italia 2019

02 Juli 2017 - 28 Augustus 2017

Afrika 2017

07 Augustus 2016 - 27 Augustus 2016

Vietnam 2016

01 November 2015 - 13 December 2015

Australië & Nieuw-Zeeland 2015

Landen bezocht: