Cairns & Auckland - Reisverslag uit Auckland, Nieuw Zeeland van Esmée Hagen - WaarBenJij.nu Cairns & Auckland - Reisverslag uit Auckland, Nieuw Zeeland van Esmée Hagen - WaarBenJij.nu

Cairns & Auckland

Blijf op de hoogte en volg Esmée

03 December 2015 | Nieuw Zeeland, Auckland


Inmiddels zijn we weer een paar dagen en een aantal plaatsen verder. Ik zit op dit moment namelijk al in Nieuw Zeeland!

Maar eerst m'n skydive in Airlie Beach... Wat was dat onwijs gaaf zeg!! Het is zo onwerkelijk en je kan eigenlijk niet bevatten wat je aan het doen bent. Daar komt bij dat het uitzicht fantastisch was, we vlogen namelijk boven de Whitsundays. Ik heb nog nooit zo iets tofs gedaan en zou het gelijk weer opnieuw doen!

De laatste dagen in Australië heb ik doorgebracht in Cairns. En als je zo dicht bij de Great Barrier Reef bent, dan moet je daar natuurlijk gaan snorkelen. Ik wilde graag duiken maar omdat ik diezelfde avond mijn vlucht naar Nieuw Zeeland had, kon het niet. Ik heb wel heel veel mooie dingen gezien. Vooral veel kleurrijke vissen, koraal en een onbewoond eiland midden in de oceaan. Verder heb ik ook nog dolfijnen en haaien gezien (een paar meter van de boot vandaan, waar ik 20 minuten daarvoor nog had gezwommen).

Maar nu ben ik dus in Nieuw-Zeeland. Dat was wel weer even wennen, vooral de tempratuur. Het is een verschil van ongeveer 12 graden. Maar 21 graden is een prima tempratuur om een stad als Auckland te verkennen:) Dankzij de hop on-hop off bustour hadden we in 1 dag al bijna alle hoogtepunten van de stad gezien zoals Bastion Point, Mout Eden, Shoppingmall St Lukes Westfield & de Skytower. 'S avonds zijn we de Skytower ook op geweest. Hier hadden we prachtig uitzicht over heel Auckland!

En vandaag was het dan eindelijk zover! Ik heb de Whale & Dolphin Safari gedaan en het was super gaaf! Eindelijk heb ik de walvissen gezien waar ik al zo lang op heb gewacht. En ook nog eens super veel dolfijnen! Echt weer een top ervaring:)

  • 03 December 2015 - 23:32

    Ad :

    Wat heb je weer onvergetelijke , mooie en indrukwekkende dingen gedaan! Ben echt benieuwd naar je verhalen bij thuiskomst !
    Geniet van je laatste week in Nieuw Zeeland lieverd ❤️

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Esmée

Actief sinds 31 Okt. 2015
Verslag gelezen: 287
Totaal aantal bezoekers 12619

Voorgaande reizen:

30 Maart 2019 - 14 Mei 2019

Italia 2019

02 Juli 2017 - 28 Augustus 2017

Afrika 2017

07 Augustus 2016 - 27 Augustus 2016

Vietnam 2016

01 November 2015 - 13 December 2015

Australië & Nieuw-Zeeland 2015

Landen bezocht: