Sydney - Reisverslag uit Sydney, Australië van Esmée Hagen - WaarBenJij.nu Sydney - Reisverslag uit Sydney, Australië van Esmée Hagen - WaarBenJij.nu

Sydney

Blijf op de hoogte en volg Esmée

04 November 2015 | Australië, Sydney

Na een, verrassend goede maar vermoeiende, reis van bijna 24uur en een lichte jetlag kwam ik aan in m'n hostel midden in het centrum van Sydney. Ik moet eerlijk zeggen dat het verblijven in een hostel heel erg wennen is en ik er nog niet achter ben of dit iets voor mij is haha.

De eerste dag in Sydney heb ik al gelijk veel van de stad kunnen zien. Omdat het weer niet helemaal mee zat, heb ik een busticket voor een hop on - hop off tour gekocht. Hierdoor krijg je al gauw een beeld van de stad en zie je de meeste highlights in één dag. Uiteraard ben ik als eerst uitgestapt bij het Opera House. Dit is echt een indrukwekkend en groot gebouw met mooi uitzicht op de Harbour Bridge en de rivier.

De tweede dag begon, net zoals de eerste dag, regenachtig. Ik was van plan om vandaag een whale watching tour te gaan doen. Eenmaal aangekomen bij de ferry's bleken ze te zijn gecanceld vanwege het slechte weer. Morgen maar nog een keer proberen want ik ben wel super benieuwd naar die walvissen!:) Ik wilde me niet laten weerhouden door het slechte weer dus heb ik de Sydney Tower bezocht. Dit is de hoogste toren van Sydney en biedt fantastisch uitzicht over de gehele stad. Ondanks de mist en de regen was het absoluut de moeite waard!

Morgen mijn laatste dag alweer in Sydney, ik ben benieuwd!:)


  • 04 November 2015 - 11:25

    Merel De Zus :

    Super Es!! Stoer hoor xxxxxxxxx

  • 04 November 2015 - 19:20

    Nelleke :

    Hoi lief . Zo leuk om je avontuur mee te beleven op deze manier ! Morgen alweer je laatste dagje in Sidney ... Maak er een mooie dag van ! Have Fun ❤️

  • 04 November 2015 - 19:36

    Carolien:

    Hi esmee!
    Wat leuk om je zo te volgen op jouw avontuur. Wat een andere wereld en dat is inderdaad even wennen. Zo'n hostel.... Kan t me voorstellen hoor. Maar, het zijn ervaringen waarover je mee kunt praten.( en volgende week om kunt lachen) Die walvissen lijken me ook zo bijzonder. Hoop dat je ze snel zult zien. Nou, dappere dodo daar aan de andere kant van de wereld, have fun!! Veel liefs.

  • 04 November 2015 - 22:56

    Riette De Vries:

    Hoi Esmee,fijn dat de reis vlot verliep.Je hebt een aardige indruk gekregen van Sydney wat een hoogte zeg
    Geniet ervan en nu weer op zoek naar een nieuwe uitdaging

  • 05 November 2015 - 19:04

    Janet:

    Hoi Esmee, wat leuk om zo een beetje mee te genieten met jouw reis. Begrijp dat Sydney al indrukwekkend was, wel jammer van al die regen! Hoor net van Ad (die komt Ernst ophalen om te gaan zwoegen bij Siebe! ) dat je straks met de busreis gaat beginnen. Wensen je goede reis, op weg naar nieuwe avonturen! Groet

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Esmée

Actief sinds 31 Okt. 2015
Verslag gelezen: 240
Totaal aantal bezoekers 12629

Voorgaande reizen:

30 Maart 2019 - 14 Mei 2019

Italia 2019

02 Juli 2017 - 28 Augustus 2017

Afrika 2017

07 Augustus 2016 - 27 Augustus 2016

Vietnam 2016

01 November 2015 - 13 December 2015

Australië & Nieuw-Zeeland 2015

Landen bezocht: